Header Ads

Isteri Di Raba Oleh Anak Tiri



Aku taktahu nk mula dari mana.. Tapi, aku betul2 tertekan sekarang ni, stress dengan keadaan sekeliling aku. Aku kawin dah hmpir 5 tahun. aku mempunyai sorang anak laki, usia 3 tahun dan aku tengah mengadung anak ke 2, usia kndungan aku 3 bulan lbih.

Sekarang ni aku kerap gaduh dengan suami aku sebab anak tiri. aku mempunyai 3 orang anak tiri sorang 14 tahun, 10 tahun dan 7 tahun. Yang suke buat hal nye yang usia 7 tahun. mungkin orang akan cakap ala budak2 biar kan je la. tapi anak tiri aku sorang ni lain sikit..

Dia tak takut kat orang, dia tak tahu nak hormat orang, dia tak pernah nak dengar cakap, pada aku dia memang anak yang kurang ajar. dengan aku tak payah cakap la, dia rasa nak maki aku, dia maki. dia rasa nak tendang aku dia tendang. dia rasa nak lempang aku dia lempang, aku ni dia anggap macam adik dia, macam kawan2 dia..

Lagi 1 perangai dia ni dah macam orang dewasa bab2 seks ni semua dia tahu. Dengan aku tak payah cakap la, bila aku baik dengan dia, mula la dia ambik kesempatan, raba sana, raba sini.

bila aku cite kat ayah dia, ayah dia macam tak pacaya ape aku cakap. last2 1 hari aku buat video perbuatan anak dia kat aku, duk gesel2 konet tu kat aku punya bontot dan tengah dia duk raba tetek aku. video tu aku tunjuk kt ayah dia terdiam ayah dia.. Smpai sekarag aku jauh kan diri dari dia

takut aku wei. Dan ada 1 hari cikgu dia wasap aku bagi tahu budak ni kat sekolah dia buat aksi suami isteri dengan kawan sekelas dia aduh malu aku cikgu dia cakap dia cium mulut budak perempuan tu, dia pegang pepek budak perempuan tu.

Bukan setakat tu je, mencuri barang2 orang, curi duit orang, pukul kawan2 dia sampai nangis, ponting kelas.. Bayangkn baru 1 bulan sekolah, dah 2 kali ayah dia kena panggil dengan pihal skolah. Allahuakbar, malu gila aku.

Ape punca budak seusia dia boleh jadi macam tu. Sekarang ni bila aku tak layan dia sangat, si anak tiri aku tu. dia suka sangat kacau anak aku plak yang usia 3 tahun tu. kadang2 sampai luka2 dia buat.. Ya allah hangin betul aku. aku plak tak boleh nak marah kat dia, bila aku marah si ayah nye pulak akan marah aku (suami aku tu)..

Tapi perangai anak dia tu dah mlampau sangat.. Tu kadang2 bila aku dah tak boleh sabar, aku pukul dan marah anak aku, last2 aku yang nangis. Hari2 dia duk kacau anak aku, dia cubit pukul. Kadang2 bila cubit tu smpai terkoyak kulit nye. Allahuakbar sedih aku tgk anak aku orang buat macam tu…

Si suami aku plak lnsung tak boleh bercakap pasal anak dia, tak boleh cite ape2 pasal anak dia…bila aku buka mulut je pasal anak dia, terus jadi gaduh.

dia tak boleh terima bila orang tak cakap keburukan anak dia. dengan keadaan aku macam ni pun, laki aku tak peduli pun,aku tiap kali aku mngandung mesti alahan. pening, muntah2. penat wei, allah je tahu. Yang aku stress nye asal gaduh je sebab anak dia, dan bila gaduh je dia mesti halau aku, mana aku nak pegi, kampung aku jauh duit pun tak ada..

Aku tak kerja, aku suri rumah je. duit tak payah cakap la, dia tak pernah bagi pun, dalam setahun ada la 2 kali dia bagi, tu pun bila duit dia tak ada, dia mintak balik. time aku mengandung ni macam2 aku nk makan. Tapi 1 pun tak dapat. bila aku cakap nak makan tu, dengan kasar nye dia cakap duit tak ada.. Tapi bila anak2 dia minta duit nak beli tu, nak beli ni. ada pulak duit dia..

Kadang2 bila datang tekanan aku, aku rasa macam nak gugurkn je kandungan ni. sakit pening aku, tak payah cakap la, smua aku tanggung sorang dari. bila time di kerja, tak pernah pun dia tanya macam mana keadaan aku. bila dia wasap je tanya anak2 dia, dah balik sekolah belum.

dah makan belum.. Tu je la, tiap2 hari dia akan wasap aku tanya pasal anak2 dia.. Iman aku tak kuat, bila gaduh je aku mesti buat sesuatu kat perut aku, nak suruh gugur.. Aku tertekan hidup macam ni, tiap2 hari aku nangis sorang2 dalam bilik.. Aku duk dalam bilik dengan anak aku, kunci pintu. Lepas tu nangis sorang2.. Tertekan dengan keadaan sekarang. macam mana aku nak buat. Tolong jangan bagi kecam aku.. Bagi la nasihat atau pandangan yang berguna pada aku.


Sumber : chei1eev


ARTIKEL POPULAR : SIAPA TUAN GURU HAJI HADI ?


LIKE PAGE BERITA SEPANTAS KEJADIANNYA