Header Ads

Mohon berhati-hati dengan teksi HWE7990

LIKE PAGE BERITA SEPANTAS KEJADIANNYA









Assalamualaikum dan salam sejahtera.

No kenderaan: HWE 7990
Tarikh & masa: 9/4/19 & 7.20am
Lokasi: sri pernama gate A bandar sri permaisuri

Mohon berhati-hati dengan teksi HWE7990.

Selalu aku akan pegi kerja naik moto je turun di LRT salak selatan. Tapi pagi ni terpaksa naik teksi sebab bawak beg. Secara kebetulan Teksi HWE 7990 ni memang dh ada so aku pon naik je la. 



Suruh driver buka bonet sebab nak letak beg. Sekali dia buka 1 bonet kereta to penuh sampah sarap. So Aku tutup bonet to dan letak beg dalam kereta. Dia pandang aku 'pahal tak letak belakang?' aku cakap la dalam bonet banyak sampah. 

Dia xpuas hati keluar kereta buka bonet kereta ambil beg aku sumbat je dalam to. Dia cakap 'bangla pon boleh muat 3beg kau 1 beg je..ko byangkn beg bju ko dalam bonet penuh smpah weh. 

Aku dh rasa macam better naik grab. 'Aku cakap xpela saya order grab' dia ugut aku. Suruh bayar rm3 sebb dah buka teksi dia. Kalau xbayar rm3 to dia bawak lari beg aku.



Disebabkan nak cepat aku pon naik je. Igat lepas naik ok la selesai. Driver to boleh maki2 cakap benda kesat aku nk rekod tapi dia cepat2 kuatkn radio. Sampai office aku trs buat aduan. Dan skrg kes akn dipanjnagkan di pihak jpj.

So korang nak naik teksi better carefull . Kita sebagai customer ada hak utk memilih.

SUMBER -  Siti Hajar Azmi Via Sinar Hairan

LIKE PAGE BERITA SEPANTAS KEJADIANNYA

No comments

Ada apa nak kata ?