Header Ads

Bayi 47 Hari Mati Diseksa Ibu Bapa Kandung

LIKE PAGE BERITA SEPANTAS KEJADIANNYA
nak hosting sendiri, senang cepat dan mudah? daftar DISINI
 
Subscribe Channel Kami di Youtube


/>

Mana-mana ibu bapa yang normal dan menyayangi bayi mereka pastinya akan menatang anak tersebut bagai minyak yang penuh. Tubuh bayi yang fragile kerana baru lahir membuatkan parents lebih berhati-hati apabila menjaganya
.

Pun begitu, admin masih tak faham kenapa wujud manusia yang berhati syaitan sanggup mendera bayi baru lahir sehingga meninggal dunia! Menurut Astro AWANI, seorang bayi berusia 47 hari maut lepas didera dengan teruk sekali oleh ibu bapa sendiri. 

Bayi perempuan patah rusuk kiri dan kanan, cedera bahagian kemaluan 

Lebih menyedihkan bayi tersebut didakwa alami kecederaan di seluruh tubuh badan termasuklah di bahagian kemaluannya. 

Laporan bedah siasat memaklumkan bahawa bayi tersebut alami patah rusuk kiri, lengan kanan dan peha kiri. Menurut Ketua Polis Daerah Seberang Perai Tengah, Asisten Komisioner Nik Ros Azhan Nik Abd Hamid, seluruh bahagian luaran tubuh mangsa jugak ada kesan lebam dan melecet. Allahu! 

“Punca kecederaan luaran disebabkan objek tumpul dan keras seperti lantai, dinding dan pintu termasuk juga perbuatan cubit dan hentakan.

“Bedah siasat juga mendapati terdapat kecederaan dalaman akibat hentakan kuat sehingga pendarahan berlaku di organ dalaman seperti otak,” katanya dalam kenyataan.



Yang tak masuk akalnya, ada juga kesan gigitan pada kedua-dua belah tangan mangsa namun bayi itu meninggal akibat pendarahan di kepala.

Ibu bapa mangsa bebas pengaruh dadah 

Selalunya kalau perkara macam ni berlaku, ramai yang akan kaitkannya dengan penyalahgunaan dadah. Namun pihak polis mengesahkan bahawa ujian saringan air kencing terhadap ibu bapa tersebut mendapati mereka bebas dadah. Aikk??

Kedua-dua ibu bapa mangsa yang berusia 22 tahun ini telah direman 7 hari bagi bantu siasatan mengikut Seksyen 31(1)(a) Akta Kanak-Kanak 2001.

Mangsa dilaporkan meninggal dunia ketika dibawa bapanya untuk dapatkan rawatan di Hospital Seberang Jaya ketika jam 10.45 pagi, Khamis lalu.

“Betul-betul syaitan mak bapak baby ni. Allahu menangis hati saya baca” 




Rata-rata netizen yang membaca kisah ini berasa sangat sedih dan tak menyangka bagaimana seorang ibu dan bapa sanggup melakukan perkara terkutuk ini kepada anak kecil.




Admin tak tahu dah nak cakap apa. Rasa-rasa macam parents ni ada penyakit mental sebab tergamak buat macam tu. 



Subscribe Channel Kami di Youtube
LIKE PAGE BERITA SEPANTAS KEJADIANNYA

No comments

Ada apa nak kata ?