Header Ads

Adakah betul Negara Iceland akan membayar pada mana-mana lelaki yang berkahwin dengan wanita iceland ?

LIKE PAGE BERITA SEPANTAS KEJADIANNYA
nak hosting sendiri, senang cepat dan mudah? daftar DISINI 
Subscribe Channel Kami di Youtube






Adakah betul Negara Iceland akan membayar pada mana-mana lelaki yang berkahwin dengan wanita iceland ?

Tidak, Iceland tidak akan memberi satu sen pun malahan $5k kepada mana-mana pihak yang berpindah dan mengahwini wanita iceland.

Ada sebuah video klip tular kononnya kepada mana-mana lelaki yang mengahwini wanita iceland, kerajaan Iceland akan menghadiahkan mereka Rumah Percuma dan 5k setiap bulan.


Di dalam video itu juga ada mengatakan yang Wanita di Iceland telah melebihi bilangan nisbah yang cukup besar berbanding bilangan lelaki. Dengan itu, Kerajaan Iceland terdesak memerlukan pendatang dari luar Negara untuk memulihkan semula kitaran antara lelaki dan perempuan di dalam negara tersebut.

Melihat pada video itu, ia hanyalah bertujuan untuk menambah penonton pada video dan menjadikan video itu viral sekaligus menambah trafik mereka.

Selepas tersebarnya video itu selama 24jam, video itu telah ditonton sebanyak 3 juta penonton, sekaligus mencatatkan rekod video tertinggi dengan catatan 125k penonton perjam.

Jadi, jom kita pergi ke konklusi video tersebut, setelah menyiasat, meneliti dan membuat sedikit penyelidikan, ternyata sekali video yang berdurasi 3-5 minit itu memberi fakta yang SALAH.

Boleh rujuk disini, dan boleh lihat gambar yang di'screenshot' pada facebook "Embassy of Denmark In Egypt"



Jadi macammana ? Sebelum anda mengemas bag dan berpindah ke Iceland, tolong pastikan yang anda mempunyai cash yang cukup untuk mencari isteri di sana.


Subscribe Channel Kami di Youtube
LIKE PAGE BERITA SEPANTAS KEJADIANNYA

No comments

Ada apa nak kata ?